Internetveikala lietošanas noteikumi


VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI

Pārdošanas noteikumi ir spēkā starp triskrasas.lv interneta veikala klientiem (turpmāk tekstā - Klients) un Mākslas izglītības centru TRĪS KRĀSAS (turpmāk tekstā – triskrasas.lv) saistībā ar tiesībām un pienākumiem, kas rodas preču iegādes brīdī.

Iegādājot produktus internetveikalā triskrasas.lv, tiek piemēroti šī līguma noteikumi un no Latvijas Republikas tiesību aktiem izrietošās tiesības un pienākumi.

triskrasas.lv patur sev tiesības veikt izmaiņas pārdošanas noteikumos un pārdošanas cenās. Minētās izmaiņas tiks atspoguļotas triskrasas.lv interneta mājaslapā.

RDOŠANAS LĪGUMA STĀŠANĀS SPĒKĀ

triskrasas.lv pārdod un Klients pērk e-veikalā piedāvātos produktus.

triskrasas.lv un Klienta starpā pārdošanas līgums stājas spēkā no brīža, kad pēc pasūtījuma apstiprināšanas par pasūtījumu maksājamā summa ienāk Mākslas izglītības centra TRĪS KRĀSAS norēķinu kontā.

Noformējot pasūtījumu triskrasas.lv interneta veikalā un veicot maksājumu, Klients apstiprina, ka ir iepazinies ar pārdošanas noteikumiem, sīkdatņu lietošanas noteikumiem, preču atgriešanas nosacījumiem, personas datu apstrādes nosacījumiem un piekrīt tiem.

CENAS

Visas triskrasas.lv interneta veikalā esošās cenas ir norādītas Eiro.

triskrasas.lv patur tiesības koriģēt cenas. Ja Klients ir nosūtījis savu pasūtījumu pirms cenas izmaiņu spēkā stāšanās, tad viņam ir spēkā cena, kas bija atspoguļota uz rēķina pasūtījuma noformēšanas brīdī. Klientam nav tiesību pieprasīt cenu starpības kompensāciju.

PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA UN SAMAKSA PAR PRECĒM

Maksājot par precēm, Klients var izvēlēties sev piemērotu maksāšanas veidu: saņemot rēķinu vai izmantojot Paypal. Lai apstiprinātu pasūtījumu, Klients maksā 100% no pasūtījuma summas.

Pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu un pasūtījuma izpilde tiek uzsākta uzreiz pēc tam, kad Klients ir samaksājis 100% no pasūtījuma apstiprinājuma summas.

PRETENZIJU IESNIEGŠANAS KĀRTĪBA

Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Klientam ir tiesības iesniegt pretenzijas 2 gadu laikā no preču saņemšanas brīža par produktam atklātajām neatbilstībām līguma noteikumiem, no tiem sešu mēnešu laikā radušos defektu gadījumā tiek uzskatīts, ka tas ir bijis pirkšanas brīdī, un defekta raksturu ir jānoskaidro pārdevējam.

Atklājot produkta defektu, Klientam ir pienākums informēt triskrasas.lv par problēmu, rakstot uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. un iesniedzot sekojošu informāciju: vārdu un uzvārdu, kontaktinformāciju un aprakstu par produkta defektu. Atbilstošajam iesniegumam ir jābūt nosūtītam uz e-pastu ne vēlāk kā 2 mēnešus pēc defekta atklāšanas.

triskrasas.lv neatbild par:

produktu bojājumiem, kas radušies klienta vainas dēļ vai nolaidības rezultātā,

defektiem, kas radušies produkta nepareizas izmantošanas rezultātā,

produkta dabīgu fizisku nolietošanos.

ATBILDĪBA UN NEPĀRVARAMAS VARAS APSTĀKĻI

triskrasas.lv atbild Klienta priekšā un Klients atbild triskrasas.lv priekšā par otrai pusei radītajiem zaudējumiem, kas radušies šo noteikumu neievērošanas rezultātā Latvijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apmērā.

triskrasas.lv neatbild par Klientam radītajiem zaudējumiem vai par produkta piegādes kavēšanos gadījumā, ja zaudējumi vai produkta piegādes kavēšanās ir radusies saistībā ar apstākļiem, kurus triskrasas.lv nevarēja ne paredzēt, ne arī ietekmēt.

CITI NOSACĪJUMI

Domstarpības un strīdus, kas rodas saistībā ar šo noteikumu izpildi, puses risina savstarpēju pārrunu ceļā. Ja no Līguma izrietošos strīdus neizdodas atrisināt pušu savstarpējo pārrunu rezultātā, tad Klientam savu tiesību aizsardzībai ir tiesības griezties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai tiesā. triskrasas.lv savu tiesību aizsardzībai ir tiesības griezties tiesā.