Nodarbības un kursi
Mākslas izglītības centra TRĪS KRĀSAS viens no pamatuzdevumiem ir ieguldīt darbu bērnu ar talanta potenciālu mākslā identificēšanā un viņu talantu izkopšanā. Strādājot šajā jomā jau sesto gadu, esam apkopojušas novērojumus un atziņas darbā ar dažādu vecumu audzēkņiem (5 līdz 15 g.), ko seminārā analizēsim papildinot ar nozīmīgām teorētiskām atziņām šajā jomā. Kas veido bērna kreativitātes potenciālu? Kā praktiski nodrošināt tā attīstībai labvēlīgu vidi? Kāpēc mākslas nodarbībās TRĪS KRĀSĀS idejas domā bērni, nevis skolotājas? Kādi ir bērna kreativitātes identificēšanas indikatori? Kā pamanīt bērnus ar talanta potenciālu mākslā? Vai ārpusskolas mākslas nodarbības ir vajadzīgas katram bērnam? Vai vecākiem vienmēr ir taisnība, sakot - mans bērns ir apdāvināts mākslā? Dalīsimies pieredzē par situācijām, kad bērni sastopas ar sarežģījumiem radošajā procesā, analizēsim to cēloņus un diskutēsim par risinājumiem. Bērna talanta attīstībā nozīmīgs faktors ir viņa gatavība ieguldīt pūles un gūt sasniegumus. To veicina viņa personības iezīmes. Tomēr, spriežot par bērna talanta potenciālu, jāuzmanās, vai par viņa spējām netiek uzskatītas teicami apgūtas prasmes. Diskutēsim par to, kā “nepazaudēt” bērnus ar talanta potenciālu mākslā un kāda ir TRĪS KRĀSU pieredze darbā gan ar bēniem, gan mākslas studentiem.