Dizaina konkursa vērtētājs
Pievienotajās bildēs redzēsiet izmantotos darbarīkus, kas septiņus un deviņus gadus veciem jaunekļiem bija nopietns izaicinājums gan nesavainoties, gan piedabūt roku un instrumentu panākt vēlamo rezultātu. Darba gaitā mūsu kniedētājs atsacījās darboties, iespējams kniežu izmēra dēļ. Turpmāk izvēlējāmies tievākas kniedes. Pārsteigums bija caurumu duršana pirms kniedēšanas, kniedes pašas cauršaut plastmasu nevarēja, kas prasīja papildus laiku un roku veiklību.
Pievienotas bildes no darba gaitas vienā no darbošanās reizēm. Piegājieni lampas radīšanai bija vairāki desmiti, jo materiāls tik viegli nepadevās, un iecerētās tehniskās noslīpēšanas (piemēram, noslīpētas detaļu maliņas, lai tās nebūtu asas) un izstrādātā (plastmasas toņu saskaņa un pāreja) eksemplāra vietā, jāatzīst, iznāca darba variants.
Darbošanās ar puišiem ir ļoti specifiska - neredzot ātru darba gaitas progresu un rezultātu, zūd interese un entuziasms, ar ko saskārāmies arī šajā darbā. Taču ar pacietīgu pedagoga (šajā gadījumā arī mammas) darbu, projektu novedām līdz kaut cik skatāmam variantam, lai atklātu idejas būtību. (Piesaistīt uzmanību plastmasas atkritumiem un vērst skatienu uz mākslu, kā iespējamo risinājumu). Nebūt nepretendējam uz pabeigtību, darbu turpināsim nākamā mācību gada ietvaros. Manuprāt, uzstādīto mērķi - bērnus izglītot atkritumu jautājumos un rosināt domāt netradicionāli par mākslā izmatojamajiem materiāliem, ir sasniegts, un aizrautība un pamatojums ar kādu bērni ķērās pie darba, bija iedvesmojoša.
Tuvplāna attēlos redzam savienojuma vietas, kā arī plastmasas pudeļu dažādās detaļas. Jāatzīst, ka plastmasa ir diezgan grūti padevīgs materiāls ne tikai bērniem, bet arī pieaugušiem cilvēkiem.
Tavs vērtējums
Pievienotajās bildēs redzēsiet izmantotos darbarīkus, kas septiņus un deviņus gadus veciem jaunekļiem bija nopietns izaicinājums gan nesavainoties, gan piedabūt roku un instrumentu panākt vēlamo rezultātu. Darba gaitā mūsu kniedētājs atsacījās darboties, iespējams kniežu izmēra dēļ. Turpmāk izvēlējāmies tievākas kniedes. Pārsteigums bija caurumu duršana pirms kniedēšanas, kniedes pašas cauršaut plastmasu nevarēja, kas prasīja papildus laiku un roku veiklību.
Pievienotas bildes no darba gaitas vienā no darbošanās reizēm. Piegājieni lampas radīšanai bija vairāki desmiti, jo materiāls tik viegli nepadevās, un iecerētās tehniskās noslīpēšanas (piemēram, noslīpētas detaļu maliņas, lai tās nebūtu asas) un izstrādātā (plastmasas toņu saskaņa un pāreja) eksemplāra vietā, jāatzīst, iznāca darba variants.
Darbošanās ar puišiem ir ļoti specifiska - neredzot ātru darba gaitas progresu un rezultātu, zūd interese un entuziasms, ar ko saskārāmies arī šajā darbā. Taču ar pacietīgu pedagoga (šajā gadījumā arī mammas) darbu, projektu novedām līdz kaut cik skatāmam variantam, lai atklātu idejas būtību. (Piesaistīt uzmanību plastmasas atkritumiem un vērst skatienu uz mākslu, kā iespējamo risinājumu). Nebūt nepretendējam uz pabeigtību, darbu turpināsim nākamā mācību gada ietvaros. Manuprāt, uzstādīto mērķi - bērnus izglītot atkritumu jautājumos un rosināt domāt netradicionāli par mākslā izmatojamajiem materiāliem, ir sasniegts, un aizrautība un pamatojums ar kādu bērni ķērās pie darba, bija iedvesmojoša.
Tuvplāna attēlos redzam savienojuma vietas, kā arī plastmasas pudeļu dažādās detaļas. Jāatzīst, ka plastmasa ir diezgan grūti padevīgs materiāls ne tikai bērniem, bet arī pieaugušiem cilvēkiem.
Tavs vērtējums
Jums nav tiesību piekļūt šim resursam.
Tavs vērtējums
Pievienotajās bildēs redzēsiet izmantotos darbarīkus, kas septiņus un deviņus gadus veciem jaunekļiem bija nopietns izaicinājums gan nesavainoties, gan piedabūt roku un instrumentu panākt vēlamo rezultātu. Darba gaitā mūsu kniedētājs atsacījās darboties, iespējams kniežu izmēra dēļ. Turpmāk izvēlējāmies tievākas kniedes. Pārsteigums bija caurumu duršana pirms kniedēšanas, kniedes pašas cauršaut plastmasu nevarēja, kas prasīja papildus laiku un roku veiklību.
Pievienotas bildes no darba gaitas vienā no darbošanās reizēm. Piegājieni lampas radīšanai bija vairāki desmiti, jo materiāls tik viegli nepadevās, un iecerētās tehniskās noslīpēšanas (piemēram, noslīpētas detaļu maliņas, lai tās nebūtu asas) un izstrādātā (plastmasas toņu saskaņa un pāreja) eksemplāra vietā, jāatzīst, iznāca darba variants.
Darbošanās ar puišiem ir ļoti specifiska - neredzot ātru darba gaitas progresu un rezultātu, zūd interese un entuziasms, ar ko saskārāmies arī šajā darbā. Taču ar pacietīgu pedagoga (šajā gadījumā arī mammas) darbu, projektu novedām līdz kaut cik skatāmam variantam, lai atklātu idejas būtību. (Piesaistīt uzmanību plastmasas atkritumiem un vērst skatienu uz mākslu, kā iespējamo risinājumu). Nebūt nepretendējam uz pabeigtību, darbu turpināsim nākamā mācību gada ietvaros. Manuprāt, uzstādīto mērķi - bērnus izglītot atkritumu jautājumos un rosināt domāt netradicionāli par mākslā izmatojamajiem materiāliem, ir sasniegts, un aizrautība un pamatojums ar kādu bērni ķērās pie darba, bija iedvesmojoša.
Tuvplāna attēlos redzam savienojuma vietas, kā arī plastmasas pudeļu dažādās detaļas. Jāatzīst, ka plastmasa ir diezgan grūti padevīgs materiāls ne tikai bērniem, bet arī pieaugušiem cilvēkiem.
Tavs vērtējums
Jums nav tiesību piekļūt šim resursam.
Tavs vērtējums